dijous, 8 de novembre del 2012

COMENCEM: 1a trobada


L'equip d'orientació de l'escola està format per tres orientadores i la coordinadora del PQPI. Pel que fa a les tres orientadores, cada una és responsable d'una  etapa diferent per tant hi ha una orientadora per infantil (P3, P4 i P5), una orientadora per primària ( de 1r a 6è) i una orientadora per ESO (de 1r a 4t) i BTL (1r i 2n). 

La meva tutora de pràctiques és l'orientadora de la ESO i BTL. Tenint en compte que jo sóc mestra d'infantil, trobo que s'em presenta una molt bona oportunitat per descobrir dues etapes noves. Per un cantó la ESO amb adolescents en efervescència amb la problemàtica que sovint el envolta, i adolescents a 1r i 2n de BTL amb una idea més encaminada del què volen fer.  

La nostra primera trobada em va sevir per començar-me a familiaritzar amb l'espai on treballa, un despatx força gran, amb llum i acollidor, situat en una planta de l'edifici on no hi ha les classes de la ESO. En un primer moment em va xocar una mica però ella em va argumentar que tots els alumnes sabien on era i que d'aquesta manera en molts moments guardava més intimitat per tal que aquells alumnes més introvertits s'acostessin en el moment que ho necessitin sense que la resta de companys els poguessin veure. Per un cantó em va semblar bona idea però crec que cal continuar reflexionant en si és una bona pensada. què en penseu???

Per altra banda, les orientadores es reuneixen un cop la setmana per treballar de manera coordinada i en verticalitat. En aquestes reunions comparteixen dubtes, casos i projectes a portar a terme. 

i això és el que va donar de sí la primera reunió. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada